June 9

Մայրենիի ստուգատես 1-փուլ

 

իմ զարմանալի պատմությունը։

Տարօրինակ տիեզերագնացը։

 

Ես մի ստղագնաց եմ շատեմ սիրում ուսումնասիրել մոլորակները և աստղերը։

Մի անգամ ես հայտնաբերեցի մի տարորինակ մոլորակ։ Այդ մոլորակը շատ  փքր եր նույնիս ինձնից ել եր փոքր, պատկերացնում եք, այդ մոլորակում ապրում էին մարդիկ, բայց ոչ սովորական։ Նրանք այնքան փոքր էին որ նուսյնիսկ, այդ փոքր մոլորակում տեղ էին անում երկրներ և ես ուսումնասիրում էի, այդ մոլորակը մանրադիտակով։

Այդ պես ես ունեցա մոտավորապես քսան միլիոն ընկերեր։

Ես ամեն օր թռնում էի տիեզերք որպեսզի նրանց հետ ղաղալ և խոսել նարանց հետ։

Մեկել ես ամեն թռիչքից առաջ կտրտում էի նրանց համար մանր մրգեր և բանջարեղենն եր և նրանք շատ ուրաշ էին ամեն իմ գալուն։


Posted June 9, 2022 by semhovhannisyan in category Մայրենիի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*