October 20

Մշուշների շղարշի տակ

Մշուշների շղարշի տակ
Աշնան խաշամն է խշխշում,
Քամու ձեռքերն անհամարձակ
Ամպի փեշերն են քաշքշում:
Ամպը լեզուն կուլ է տվել,
Հնար չունի որոտալու:
Ցերեկն էլ է ցրտից կծկվել,
Չէ՛, երևի ձյուն է գալու:

Առաջադրանքներ

1.Անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Մշուշ-մառախուղ

Խաշամ-չոր տերևներ

Կծկվել-կուչ գալ

2. Ընդգծված բառերը գործածի՛ր նախադասությունների մեջ:

Տղան ձեռքով բռնեց բաժակը։

Ամպը ամպամած է։

Լեզուն շատ երկար է։

Ամպը ուժեղ որոտում են։

Վոզնն կծկվել է։

3. Վերնագրի՛ր բանաստեղծությունը:

Աշունը եկել է․

4.   Ինչպե՞ս ես հասկանում հետևյալ պատկերները.

  1. Մշուշների շղարշի տակ… մութը նոր սկսում է ընգնել։
  2. Ամպը լեզուն կուլ է տվել…ապը էլ անձրև չի բերում։
  3. Ցերեկն էլ է ցրտից կծկվել…Արդեն ձմեռը մոտ է։

5.Կարդալիս՝

  1.  ի՞նչ գույներ ես տեսնում,շատ վառ գույներ եմ տեսնում
  2.  ի՞նչ ձայներ ես լսում: Հանգիստ ձայներ եմ տեսնում։


Posted October 20, 2021 by semhovhannisyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*