May 15

Հաշվետու պատում․ Մայրենի

Ես Հովհաննիսյան Սեմն եմ, սովորում եմ  Հարավային դպրոցում 5.1 դասարանում։  Ղազարոս Աղայանից մենք անցել ենք շատ ստեղծագործությունն էր։ Օրինակ՝ Հայտնություն։ Նաև ես գրել եմ միքանի ստեղծագործական աշխատնք․Ով է Հովհաննես Թումանյանը իմ համար,Հետազոտական աշխատանք գրքի մասին,Իմ ընկերը,Ես որպես բնության մի մասնիկ։ Նաև ես գրելեմ գործնական քերականություն։ Այս տարվա մեջ ես սովորել եմ նախադասությունը ճիշտ կետադրել և անցել եմ ուրիշի ուղակի խոսք և նրա ուղագրությունը։ Նաև անցել եմ այս ստեղծագործությունները․Հովհաննես Թումանյան Քառյակ. ,Նվարդի հուշերից,ձևն ու հոգին,Գիտեք որ գարուն է արդեն․,Սև քթերի կղզին,«Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա»։


Posted May 15, 2023 by semhovhannisyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*